Άφωνους μας άφησαν κυριολεκτικά τα «επιχειρήματα» που ανέφερε σήμερα στο Πρώτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και στην εκπομπή του Γιώργου Παπαζαχαρίου «Στις γειτονιές της Ελλάδας» ο παπάς Στρατής Δήσσος, ο οποίος ως αρχιπρεσβύτερος της Μονής Παμμεγίστων Ταξιαρχών είναι και υπεύθυνος για την πραγματοποίηση της παράνομης σφαγής ταύρου έξω από το μοναστήρι, που έγινε και φέτος στις 29 Απριλίου κατά την διάρκεια του πανηγυριού στον Μανταμάδο της Λέσβου.
Ο παπάς, μεταξύ άλλων αθλιοτήτων, κατηγόρησε τους φιλόζωους ότι δεν ενδιαφέρονται για άλλες «ζημιές», όπως είναι οι εκτρώσεις, που κάνουν οι γυναίκες – οι οποίες φυσικά και είναι νόμιμες στην Ελλάδα – αλλά δήλωσε ότι δεν ενδιαφέρονται ούτε και για τα σκυλιά (!), τα οποία επιτίθενται σε πρόβατα, κάνοντας απολύτως κατανοητό πόσο άσχετος είναι αναφορικά με τα θέματα τα οποία σχετίζονται με τα ζώα, ενώ αγνοεί τον κόπο και το έργο που ο Σύλλογος Μέριμνας Απροστάτευτων Ζώων «ΚΙΒΩΤΟΣ Μυτιλήνης» με τους λιγοστούς συνειδητοποιημένους φιλόζωους κάνει για να περιοριστεί ο βασανισμός και η εγκατάλειψη ζώων με κάθε τρόπο σε αυτό το νησί.
Ο Στρατής Δήσσος ανέφερε, για να «θολώσει τα νερά» και να αποποιηθεί των ευθυνών του, νομοθεσία που δεν ισχύει πια, και τόνισε ότι το έθιμο της δημόσιας σφαγής του ταύρου θα συνεχιστεί επειδή το θέλει η τοπική κοινωνία, «το θέλει το χωριό», είπε χαρακτηριστικά, αδιαφορώντας για το τι ορίζει ο νόμος τον 21ο αιώνα…
Μάλιστα εξήγησε ότι αν ο ταύρος σφαχτεί στο σφαγείο και δεν γίνει η σφαγή στην αυλή του μοναστηριού δεν θα βρεθεί ο δωρητής (!) ο οποίος και πληρώνει κάθε χρόνο 9.000 ευρώ για να τραφούν οι χριστιανοί προσκυνητές, οι οποίοι αρέσκονται στο θέαμα ενός ζώου, που αφού πρώτα το έχουν κακομεταχειριστεί ποικιλοτρόπως μέσα στο τεράστιο πλήθος στη συνέχεια το σφάζουν ενώπιον ακόμα και των ανήλικων παιδιών, όπως φαίνεται σε δεκάδες βίντεο τα οποία υπάρχουν δημοσιευμένα στο διαδίκτυο.
Μάλιστα αμέσως μετά όλοι αυτοί οι «πιστοί» σπεύδουν να βουτήξουν βαμβάκι στο αίμα του σφαγμένου ταύρου, για να το κρατήσουν ως φυλακτό αποδεικνύοντας πως ούτε «ορίτζιναλ» χριστιανοί είναι, καθώς αυτού του τύπου τα «έθιμα» και τις λατρευτικές συνήθειες δεν τις αποδέχεται η επίσημη θρησκεία τους αντιθέτως τα καταδικάζει ως παγανιστικά...
Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια ακούστε τις μεσαιωνικές απόψεις του ιερέα, που θεωρεί ότι ζει σε μια μεσαιωνική χώρα, στην οποία όλα επιτρέπονται και η νομοθεσία ποτέ δεν ισχύει ή ότι στο όνομα κάποιου θεού ή κάποιας θρησκείας, παράδοσης, εθίμου επιτρέπεται καθένας να κάνει ό,τι τον βολεύει… ή εξυπηρετεί τους σκοπούς τους ακόμα και τους λατρευτικούς.
Η λέξη ντροπή δεν είναι ικανή να περιγράψει αυτά που νιώθουμε ακούγοντας τα όσα είπε ένας παπάς, ένας δημόσιος υπάλληλος – γιατί ας μην ξεχνάμε ότι τους ιερείς τους πληρώνουν οι φορολογούμενοι αυτού του τόπου και όχι η Εκκλησία της Ελλάδος – ο οποίος νομίζει μεταξύ άλλων ότι είναι υπεράνω του νόμου…
Ένας παπάς, που στοχοποιεί τις γυναίκες, οι οποίες διαχειρίζονται το σώμα τους, και φυσικά στοχοποιεί εν προκειμένω και τα αδέσποτα, ενώ δεν λέει κουβέντα γι’ αυτούς που εγκαταλείπουν τα σκυλιά ή αφήνουν τα κοπάδια τους αφύλακτα, ή για τα τόσα εγκλήματα, που γίνονται στη Λέσβο καθημερινά σε βάρος των ζώων, για τα οποία σχεδόν καθημερινά το www.zoosos.gr δημοσιεύει σχετικά ρεπορτάζ.
Μόνη μας ελπίδα για να σταματήσει η δημόσια σφαγή του ταύρου στα πανηγύρια της Λέσβου είναι να πάρει στα σοβαρά το θέμα η δικαιοσύνη και να εφαρμοστεί η νομοθεσία και εκεί. Άλλωστε παρόμοιες δημόσιες σφαγές ζώων – λόγω εθίμου ή θρησκείας όπως είναι για παράδειγμα τα χοιροσφάγια κ.ά. έχουν τερματιστεί στη Θεσσαλονίκη, στην Αχαΐα, στην Κρήτη, στην Καβάλα και σε πολλές άλλες περιοχές της χώρας, χάρη στις παρεμβάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας καθώς και τοπικών φιλοζωικών φορέων.
Οι οπισθοδρομικές συνήθειες των οπαδών μιας οποιασδήποτε θρησκείας – που νομίζουν π.χ. ότι το αίμα του σκοτωμένου ζώου θα λειτουργήσει ως φυλακτό και θα τους προστατέψει από το «κακό μάτι» – δεν μπορεί να αποτελούν δικαιολογία για τον περαιτέρω βασανισμό των ζώων στη χώρα μας.
Ο Φιλοζωικός Σύλλογος Φθιώτιδας καταγγέλλει τη συστηματική δηλητηρίαση ιδιόκτητων ζώων στην περιοχή Φρατζή. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση από τα Χριστούγεννα και μέχρι σήμερα, «έχουν δηλητηριασθεί 4 δεσποζόμενα σκυλιά και ανεξακρίβωτος αριθμός γάτων».
Στη θαλάσσια περιοχή της Αγίας Άννας στο νησί της Νάξου δύο μέλη του συλλόγου «Προστασία Άγριας Ζωής Νάξου» εντόπισαν μια θαλάσσια χελώνα caretta – caretta να κολυμπάει έχοντας καταπιεί αγκίστρια ενώ πετονιές είχαν μπλεχτεί και στο ένα της πτερύγιο.
Την φροντίδα του σκύλου που πυροβολήθηκε στο κεφάλι στις 8 Φεβρουαρίου στα Βίλια Αττικής έχουν αναλάβει εθελοντές της ομάδας «Ενεργοί Ζωόφιλοι Μάνδρας - Ελευσίνας» καθώς…
1 Σχόλιο
Stefanos Stefanou
Το βάρβαρο αυτό έθιμο πρέπει να σταματήσει. Είναι ντροπή, όπως και να βλέπεις ανθρώπους με τα κινητά τους να αποθανατίζουν τη βαρβαρότητα. Αυτά, όμως, που λέει ο ιερέας για τις εκτρώσεις είναι απόλυτα σωστά. Είναι δολοφονία η έκτρωση και αρκεί να δει κάποιος βίντεο τεμαχισμού ανθρώπινου εμβρύου, και όχι μόνο ταύρου, για να καταλάβει κανείς τη φρικαλεότητα του ανθρώπινου είδους. Δεν είναι δικαίωμα καμίας γυναίκας να δολοφονεί μία ανθρώπινη ύπαρξη που φέρει μέσα της. Μόνο σε περίπτωση κινδύνου υγείας θα έπρεπε να επιτρέπεται. Η αρθρογράφος θίγεται, και σωστά, με το βάρβαρο έθιμο της σφαγής ενός ζώου, όμως για τη σφαγή ανθρώπινων ψυχών μιλάει για...δικαιώματα. Το χάσατε το δίκιο σας κυρία μου και αποδεικνύεστε πολύ παρακμιακό και εξίσου βάρβαρο ον με τους σφαγείς του ταύρου.
Το βάρβαρο αυτό έθιμο πρέπει να σταματήσει. Είναι ντροπή, όπως και να βλέπεις ανθρώπους με τα κινητά τους να αποθανατίζουν τη βαρβαρότητα. Αυτά, όμως, που λέει ο ιερέας για τις εκτρώσεις είναι απόλυτα σωστά. Είναι δολοφονία η έκτρωση και αρκεί να δει κάποιος βίντεο τεμαχισμού ανθρώπινου εμβρύου, και όχι μόνο ταύρου, για να καταλάβει κανείς τη φρικαλεότητα του ανθρώπινου είδους. Δεν είναι δικαίωμα καμίας γυναίκας να δολοφονεί μία ανθρώπινη ύπαρξη που φέρει μέσα της. Μόνο σε περίπτωση κινδύνου υγείας θα έπρεπε να επιτρέπεται. Η αρθρογράφος θίγεται, και σωστά, με το βάρβαρο έθιμο της σφαγής ενός ζώου, όμως για τη σφαγή ανθρώπινων ψυχών μιλάει για...δικαιώματα. Το χάσατε το δίκιο σας κυρία μου και αποδεικνύεστε πολύ παρακμιακό και εξίσου βάρβαρο ον με τους σφαγείς του ταύρου.