Το γατί που κούρνιαζε για να μη φύγω
Της Μελίνας Γ.* Τον χειμώνα που μας πέρασε έμεινα σε μια αυλή. Σε ένα στούντιο με αυλή δηλαδή… Ήταν η αυλή ενός ξενοδοχείου/συγκροτήματος μικρών τουριστικών διαμερισμάτων στην Κάλυμνο όπου πήγα αναπληρώτρια. Αρνητικό κομμάτι της ιστορίας…διαβάστε περισσότερα 



