Μέσα σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι εντοπίστηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου ένας σκύλος στην οδό Λαρίσης στον Βόλο Μαγνησίας κοντά στο βενζινάδικο της ΕΚΟ. Η γυναίκα που παρατήρησε ότι το ζώο ζούσε εκεί μόνο του ανάμεσα στα σκουπίδια που ήταν διάσπαρτα μέσα στο κτίριο επικοινώνησε με το Φιλοζωικό Σωματείο Βόλου «Κόσμος και Φύση» το οποίο με τη σειρά του ενημέρωσε τις αρχές και έτσι δρομολογήθηκε η επέμβαση για τη σωτηρία του.
Το ποιος είχε το ζώο εκεί μέσα παραμένει για την ώρα άγνωστο...
Έτσι τη Δευτέρα 22 Ιουνίου καθώς η Εισαγγελία, η Αστυνομία και η Πυροσβεστική έκανε ό,τι όφειλε το ζώο απεγκλωβίστηκε.
Ο φιλοζωικός φορέας στην ανακοίνωση του σήμερα επισημαίνει τα εξής: «Η προστασία των αδέσποτων και ανυπεράσπιστων ζώων δεν αποτελεί απλώς μια πράξη ευαισθησίας, αλλά θεμελιώδη δείκτη του πολιτισμού μας και κορυφαία εκδήλωση συλλογικής κοινωνικής ευθύνης. Το πρόσφατο περιστατικό στην οδό Λαρίσης στον Βόλο, αποδεικνύει με τον πιο εμφανή τρόπο ότι τα αντανακλαστικά των πολιτών και η άμεση καταγγελία παρόμοιων περιστατικών αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο.
Μέλος του σωματείου μας «Κόσμος και Φύση» εντόπισε ένα μικρόσωμο σκυλάκι, εγκλωβισμένο υπό άθλιες συνθήκες στο εσωτερικό ενός εγκαταλελειμμένου και γεμάτου απορρίμματα κτιρίου. Το ζώο, το οποίο είχε περιοριστεί εκεί από άτομα που είχαν καταπατήσει τον χώρο, βρισκόταν σε κατάσταση ακραίου στρες, στερημένο από τροφή, νερό και στοιχειώδη φροντίδα, καλώντας απεγνωσμένα σε βοήθεια.
Η άμεση κινητοποίηση των εθελοντών μας και η υποδειγματική ανταπόκριση του κρατικού μηχανισμού οδήγησαν στην επιτυχή έκβαση της επιχείρησης διάσωσης. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας αισθάνεται την ηθική υποχρέωση να εκφράσει τις θερμότερες και πιο ειλικρινείς ευχαριστίες του προς τις Αρχές: στην Ελληνική Αστυνομία για την άμεση προσέλευση και τον άψογο συντονισμό, στον αρμόδιο Εισαγγελέα για τα εξαιρετικά του αντανακλαστικά και την έκδοση της σωτήριας εντολής απεγκλωβισμού, καθώς και στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Βόλου, οι άνδρες της οποίας επιχείρησαν με απόλυτο επαγγελματισμό και ευαισθησία για την ασφαλή απομάκρυνση του ζώου.
Με αφορμή αυτή την υπόθεση, απευθύνουμε μια ισχυρή έκκληση προς την τοπική κοινωνία: η σιωπή και η αδιαφορία απέναντι στην κακοποίηση ή την παραμέληση ζώων συνιστά συνενοχή. Προτρέπουμε κάθε συμπολίτη μας που αντιλαμβάνεται ανάλογες συνθήκες εγκλωβισμού ή κακομεταχείρισης να μην διστάζει και να προβαίνει αμέσως σε επίσημη καταγγελία στις αρμόδιες αρχές, ενημερώνοντας παράλληλα τα φιλοζωικά σωματεία. Αυτή η πράξη ευθύνης είναι η μόνη φωνή για τα πλάσματα που υποφέρουν βουβά.
Σήμερα, το μικρόσωμο σκυλάκι βρίσκεται πλέον σε ασφαλές περιβάλλον φιλοξενίας, λαμβάνοντας την απαραίτητη φροντίδα και τη θαλπωρή που τόσο στερήθηκε. Μόλις αναρρώσει πλήρως, θα αναζητήσουμε για αυτό μια υπεύθυνη, παντοτινή οικογένεια μέσω υιοθεσίας.
Το σωματείο μας θα συνεχίσει να μάχεται αδιάλειπτα προασπίζοντας τα δικαιώματα εκείνων που δεν έχουν φωνή για να αμυνθούν. Ας ενώσουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας για μια κοινωνία όπου η συμπόνια θα υπερισχύει του φόβου και η ενεργός δράση θα εκτοπίζει την αδιαφορία. Γιατί, τελικά, το επίπεδο του πολιτισμού μας και η ποιότητα της ανθρώπινης συνείδησης μας κρίνονται καθημερινά από τον τρόπο που επιλέγουμε να συμπεριφερόμαστε στους πιο ανυπεράσπιστους συνοδοιπόρους μας στη ζωή.»
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr











