Σε αυτή την κατάσταση ζουν τα κουτάβια στο Δημοτικό Κυνοκομείο Διδυμότειχου
Η εθελοντική ομάδα «Αδεσποτούλια Ξάνθης» κάνει έκκληση για τα κουτάβια που όπως βλέπετε ζουν σε αυτές τις άθλιες συνθήκες στο Δημοτικό Κυνοκομείο Διδυμότειχου που μόνο ως καταφύγιο δεν λειτουργεί γι’ αυτά τα πλάσματα τα οποία…διαβάστε περισσότερα 



