Στηρίξτε μας

ΕΛ.ΤΑ.: «Δεν φέρουμε ευθύνη για το σκυλί που χτύπησε ιδιώτης – συνεργάτης μας»

4 Ιουλίου 2012 09:57 | Καταγγελίες
ΕΛ.ΤΑ.: «Δεν φέρουμε ευθύνη για το σκυλί που χτύπησε ιδιώτης – συνεργάτης μας»

Εδώ και μήνες το www.zoosos.gr βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τα ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. και με την υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου της επιχείρησης, Ελένη Κοντού, στην οποία εκθέσαμε γραπτώς και προφορικώς, το πώς ο οδηγός ενός κόκκινου εταιρικού αυτοκίνητου, που φέρει τα διακριτικά της θυγατρικής τους επιχείρησης, χτύπησε σοβαρά ένα κουτάβι στην Παιανία Αττικής τον περασμένο Φεβρουάριο.

Όσοι ήταν αυτόπτες μάρτυρες του τροχαίου κίνησαν τις διαδικασίες μια και είχαν τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και πήγαν και στην Αστυνομία, η οποία δεν λειτούργησε, ως όφειλε, με αποτέλεσμα να μην αποδοθούν ευθύνες στον οδηγό.

Εξηγήσαμε στην κα Κοντού το πρόβλημα, της δώσαμε τα στοιχεία των ανθρώπων, που φροντίζουν το ζώο, για να έρθει σε επαφή μαζί τους και δεσμεύτηκε – δηλώνοντας και ίδια φιλόζωη – ότι θα ενημερώσει τους αρμοδίους.

Περιμένετε!

Το τροχαίο συνέβη το απόγευμα της 24ης Φεβρουαρίου στην Παιανία στην οδό Αγ. Θωμά 38. Η Karen Rolland, η Χρύσα Ευσταθίου και ο Άκης Γιαννικόπουλος εδώ και μήνες έχουν επιφορτιστεί με το κόστος, την ευθύνη και τη φροντίδα του κουταβιού.

Η Βέρα αυτή η όμορφη σκυλίτσα, που βλέπετε, κατάφερε, να επιβιώσει μετά από δύο χειρουργεία και στη δεξιά αλλά και στην αριστερή πλευρά της λεκάνης.

Οι γιατροί έκριναν απαραίτητο και προχώρησαν και στον ακρωτηριασμό της ουράς της. Όμως η Βέρα χρειάστηκε και φυσικοθεραπείες και για να ξαναπερπατήσει φυσιολογικά.

Το κόστος των χειρουργείων, της νοσηλείας, των θεραπειών, που έγιναν Αττικό Νοσοκομείο Ζώων, έχει ήδη ξεπεράσει τις 2.000 ευρώ. Ένα ποσό πολύ μεγάλο για κάποιον ιδιώτη, αλλά ασήμαντο για μια εταιρία, όπως τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Η μόνη προφορική απάντηση, που λαμβάνουμε εδώ και μήνες – αν και ζητήσαμε γραπτώς να τοποθετηθούν επί του θέματος – ήταν «Περιμένετε!».

Το ζώο χτυπήθηκε τον Φεβρουάριο. Επικοινωνήσαμε με τα ΕΛ.ΤΑ. τον Μάιο. Έχουμε φτάσει ήδη στον Ιούλιο και οι εταιρίες ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. και ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. πολύ απλά μας λένε ακόμα να περιμένουμε, γιατί επί της ουσίας δεν νοιάζονται!

Μάλιστα προς το www.zoosos.gr έγιναν και «συστάσεις», γιατί στο αρχικό μας δημοσίευμα είχαμε αναρτήσει μια φωτογραφία με το λογότυπο των ΕΛ.ΤΑ. σε μπλε φόντο ενώ το αυτοκίνητο της θυγατρικής έχει χρώμα κόκκινο!

Φωτογραφίες κατάλληλες βρήκαμε και τις αντικαταστήσαμε, ώστε κανείς να μην κολλάει στους τύπους αλλά στην ουσία, όμως το αποτέλεσμα είναι και πάλι ανύπαρκτο.

Αρχικά η κα Κοντού μας είπε, ότι η επιχείρηση ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. δεν φέρει καμιά ευθύνη καθώς το αυτοκίνητο ανήκει σε ιδιώτη - συνεργάτη της θυγατρικής!

Όταν ζητήσαμε, να μας φέρουν σε επαφή με την θυγατρική εταιρία ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε., για να απευθυνθούμε σε εκείνους και εκείνοι με τη σειρά τους στον συνεργάτη τους… δεν λάβαμε καμιά απάντηση.

Όταν ρωτήσαμε, αν ήρθαν σε επαφή με τον συνεργάτη της θυγατρικής, που χτύπησε το ζώο η κα Κοντού μας απάντησε: «Η επικοινωνία έχει γίνει, το τι ειπώθηκε είναι εσωτερικό θέμα των ΕΛ.ΤΑ.».

Εταιρική ευθύνη;

Με αυτή τη σοβαρότητα αντιμετωπίζει μια τέτοιου μεγέθους επιχείρηση το τροχαίο, με θύμα ένα ανυπεράσπιστο ζώο.

Η κα Κοντού σήμερα το πρωί, όταν για τελευταία φορά την καλέσαμε ρωτώντας, αν η εταιρία σκοπεύει, να τοποθετηθεί επισήμως για το θέμα… μας είπε για πολλοστή φορά «Περιμένετε!».

Της εξηγήσαμε και το παραδέχτηκε και η ίδια, ότι το ζώο δεν μπορεί άλλο πια να περιμένει, ούτε οι άνθρωποι, που το φροντίζουν. Της τονίσαμε, ότι όλο αυτό το χρονικό διάστημα εκείνη, οι προϊστάμενοι της ροκανίζουν τον χρόνο και επί της ουσίας αδιαφορούν!

Τελικά η κα Κοντού μας εξήγησε, ότι από νομικής πλευράς η εταιρία τους δε φέρει καμιά ευθύνη, αλλά εκείνη προσπάθησε, να βοηθήσει στο να καλυφθούν τα έξοδα του ζώου, όμως επειδή βρίσκονται σε περίοδο ανακατατάξεων, ούτε αυτό είναι τελικά φαίνεται να είναι εφικτό.

Προφανώς η έννοια της εταιρικής ευθύνης είναι για τα ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. και τις ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. μόνο μια φράση τυπωμένη σε διαφημιστικά φυλλάδια για τα μάτια των πελατών τους!

Διαβάστε επίσης:

Χτύπησε σκύλο με αυτοκίνητο των ΕΛ.ΤΑ. και τον εγκατέλειψε στην Παιανία

2.000 ευρώ το κόστος για το σκυλάκι που χτύπησε υπάλληλος των ΕΛ.ΤΑ. στην Παιανία

Τα ΕΛ.ΤΑ. αδιαφορούν για το κουτάβι που χτύπησε υπάλληλος τους στην Παιανία;

Tagged: , , , , ,

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr

2 Σχόλια

  1. Chris

    Είστε γελίοι ρε!

    Βάλτε το έτσι ακριβώς. Χωρίς καμία αίσθηση ηθικής και προφανώς καμία πολιτική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην πράξη παρα μονο για τα φυλλαδιάκια σας.

    Ούτε θέλετε ούτε σας καίγεται καρφί να κάνετε κάτι. Βολευτείτε στη θεσούλα σας και κρυφτείτε πίσω από τις ψευτοδιαδικασίες και προφάσεις.

    Γελίοι... αυτή είναι η γνώμη ενός πελάτη σας

  2. chrisanthy

    Αλήθεια...αν ο κύριος αυτός είχε χτυπήσει άνθρωπο, έτσι θα αντιδρούσαν όλοι? Έτσι θα αντιδρούσε η Αστυνομία? Έτσι θα αντιδρούσε η Διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ? Για ποιούς νόμους τελικά μιλάμε σε αυτό το κράτος ρε παιδιά?? Ειρωνικά βεβαίως, σας απαντάμε (σε εσάς των ΕΛ.ΤΑ) "Ευχαριστώ". Το σκυλί σαφώς και δεν θα το παρατήσουμε, ακόμα και αν δεν έχουμε ούτε 1 ευρώ στην τσέπη, γιατί απλά εμείς είμαστε άνθρωποι που ενδιαφέρονται για κάτι περισσότερο και κοιτάμε και πέρα απο τον ευατό μας.
    Κανένας σεβασμός και εκτίμηση, σε κανέναν σας. Λυπάμαι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μοιραστείτε

και βοηθήστε κι εσείς!

error: Απαγορεύεται η αντιγραφή περιεχομένου.