Στηρίξτε μας

Υπάλληλος της Aegean της ζητούσε να εγκαταλείψει το 13χρονο σκυλί της!

11 Αυγούστου 2012 18:48 | Καταγγελίες
Υπάλληλος της Aegean της ζητούσε να εγκαταλείψει το 13χρονο σκυλί της!

Θα ζητούσε να παρατήσουν έναν υπερήλικα;

Η αναγνώστρια του www.zoosos.gr, Νίκη Ευγενίδου, στις 7 Αυγούστου χρειάστηκε να ταξιδέψει εκτάκτως από τη Σαντορίνη προς την Αθήνα μαζί με το μικρόσωμο σκυλάκι της με πτήση της Aegean, που αναχωρούσε στις 19:55. Μας εξήγησε, ότι στο Αεροδρόμιο Σαντορίνης έφτασε τρεις ώρες νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης, ώστε να δώσει εγκαίρως στους υπαλλήλους της αεροπορικής εταιρίας, όλες τις σχετικές λεπτομέρειες σε συνεργασία με τον κτηνίατρο, που παρακολουθεί εδώ και χρόνια τον σκύλο της, επειδή δεν είχε μαζί της το βιβλιάριο υγείας του 13χρονου ζώου της, αφού το έχασε στο νησί.

Όμως η υπάλληλος της Aegean της είπε, ότι δεν μπορεί, να πάρει τον σκύλο μαζί της, αφού δεν διαθέτει το βιβλιάριο, που να αποδεικνύει, ότι το ζώο της ανήκει, έχει αριθμό τσιπ και είναι επαρκώς εμβολιασμένο. Μάλιστα προέτρεψε την κα Ευγενίδου να παρατήσει (!) το ηλικιωμένο σκυλάκι της, τον Πικατσού, που είναι Θιβετιανό Πεκινουά, στον δρόμο, αν θέλει οπωσδήποτε να ταξιδέψει! Η κα Ευγενίδου, αν και εξήγησε στην υπάλληλο της Aegean, ότι μπορεί, να υπογράψει μια υπεύθυνη δήλωση, να τους αφήσει και την αστυνομική της ταυτότητα και να την παραλάβει από το Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», όταν θα τους φέρει το νέο βιβλιάριο του ζώου δεν κατάφερε, να την μεταπείσει. Καθώς η υπάλληλος επέμενε και της πρότεινε, να εγκαταλείψει το ζώο, που βλέπετε στις φωτογραφίες!

Προφανώς αδυνατούσε να καταλάβει, ότι ο Πικατσού για την κα Ευγενίδου, που έχει και μια κόρη και δεν είναι μόνο φιλόζωη, έχει τόση αξία, όσο για άλλους έχουν μόνο τα παιδιά. Η κα Ευγενίδου εξήγησε στο www.zoosos.gr, πώς κατέληξε το συμβάν: «Μετά από ταλαιπωρία ωρών, έβαλα τα κλάματα και άκουσε τον καυγά μου με την συγκεκριμένη υπάλληλο η υπεύθυνη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία παρενέβη. Η υπάλληλος της Υ.Π.Α. ενημέρωσε αρχικά τον πιλότο της συγκεκριμένης πτήσης, ότι θα ταξιδέψει μέσα σε κλουβάκι ένα σκυλάκι πέντε κιλών, για το οποίο η ιδιοκτήτρια του δεν είχε το βιβλιάριο υγείας λόγω απώλειας του.

Στη συνέχεια τον ρώτησε, αν ο ίδιος έχει πρόβλημα ή αν επιτρέπει το ζώο να μείνει στην καμπίνα των επιβατών, ώστε να μη το βάλουν στις αποσκευές. Ο πιλότος συνέναισε και τελικά το σκυλάκι μέσα στο κλουβί του συνταξίδεψε με την ιδιοκτήτρια του σε θέση κοντά στο παράθυρο φορώντας και ζώνη ασφάλειας…». Το ζητούμενο στην υπόθεση αυτή δεν είναι, το αν πρέπει ένα κατοικίδιο, όταν ταξιδεύει με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, να συνοδεύεται από το βιβλιάριο υγείας του, αλλά ο απαξιωτικός τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίστηκε η ύπαρξη του ζώου. Η συγκεκριμένη υπάλληλος το αντιμετώπιζε προφανώς ως άψυχο αντικείμενο, που δεν τρέχει και τίποτα, αν το αφήσεις πίσω σου!

Τι λέει ο νόμος

Όλες οι μετακινήσεις ζώων συντροφιάς πρέπει, να γίνονται σύμφωνα με τον Ε.Κ. 998/2003, που επιβάλλει τα κατοικίδια, τα οποία μπαίνουν σε όλα τα Μ.Μ.Μ. άρα και τα αεροπλάνα (είτε πραγματοποιούν πτήσεις εσωτερικού ή εξωτερικού) να μετακινούνται συνοδευόμενα ή ασυνόδευτα αλλά πάντα με το βιβλιάριο υγείας τους και να φέρουν φυσικά microchip.

To email που έστειλε στην Aegean

«Αγαπητοί κύριοι,
Χθες 7/08 στις 19.55 χρειάστηκε να ταξιδέψω εκτάκτως από την Σαντορίνη στην Αθήνα και να πάρω μαζί και τον σκύλο μου (βάρους 5 κιλών και σε κλουβάκι). Γνωρίζοντας πολύ καλά τους όρους ταξιδιών (επειδή ταξιδεύω πολύ συχνά και μάλιστα με την εταιρεία σας) πήγα από τις 17:00 διότι έχασα το βιβλιάριο του και ήθελα να τακτοποιήσω το εισιτήριο του σκύλου εγκαίρως. Η υπάλληλός σας στις εκδόσεις εισιτηρίων με ΚΑΝΕΝΑ τρόπο δεν άφηνε να ταξιδέψει το σκυλί, ούτε μου έκοβε το εισιτήριο του.

Ο κτηνίατρος μου της μίλησε στο τηλέφωνο και της έστειλε επιβεβαίωση με e-mail ότι είναι πλήρως εμβολιασμένος και με τσιπ, της είπα να κάνω υπεύθυνη δήλωση και να αφήσω στο Ελ. Βενιζέλος την ταυτότητά μου ώστε να σας παραδώσω μετά το βιβλιάριο. Ήταν ανένδοτη και μου είπε, ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και να αφήσω το σκύλο μόνο του στο δρόμο! ή να μην ταξιδέψω (δεν την ρώτησα εάν θα μου επιστρέφατε το ποσό του εισιτηρίου). Τη λύση έδωσε η υπεύθυνη της Υ.Π.Α. του αεροδρομίου την οποία και ευχαριστώ. Η επιστολή αυτή είναι για να σας "συγχαρώ" για το επίπεδο των υπαλλήλων σας και για την κοινωνική σας ευαισθησία και βέβαια να σας ενημερώσω, ότι σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να "ξαναπετάξω" μαζί σας.

Νίκη Ευγενίδου».

Διαβάστε επίσης:

Τι απαντά η Aegean Airlines για τον Πικατσού




Tagged: , ,

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr

2 Σχόλια

  1. ΜΑΙΡΟΥΛΑ

    Εστειλα και εγω γραπτη διαμαρτυρια στην εταιρεια, με σκοπό να καταλάβουν ότι δεν είναι ένα γεγονός το οποίο πάει και πέρασε και πως υπάρχει κόσμος ο οποίος ενδιαφέρεται ακόμα κι αν η υπόθεση δεν είναι προσωπική.
    Η συγκεκριμένη υπάλληλος, πρέπει να έχει κυρώσεις, καθώς εκπροσωπεί μία εταιρεία και όχι τον εαυτό της.
    Ένα mail δεν κοστίζει τίποτα, αν η εταιρεία λάβει αρκετά ίσως υπάρξει κάποιος προβληματισμός.
    ΕΓΏ πάντως την έχω απορρίψει από ταξιδιωτική επιλογή πλέον.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μοιραστείτε

και βοηθήστε κι εσείς!

error: Απαγορεύεται η αντιγραφή περιεχομένου.