Είναι υποχρέωση μας να ταΐζουμε και να ποτίζουμε τ’ αδέσποτα
Όσο η θερμοκρασία θ' ανεβαίνει τ' αδέσποτα, όπως ακριβώς και εμείς, διψούν ακόμα περισσότερο, καθώς μένουν για μεγάλα διαστήματα χωρίς πρόσβαση σε νερό καθαρό. Η νομοθεσία ορίζει ότι οι δήμοι θα πρέπει να τοποθετούν ποτίστρες…διαβάστε περισσότερα 



