Καταγγέλλει τον Δήμο Αρταίων για αδιαφορία – Ενάμιση χρόνο παρακαλεί για τη στείρωση σκυλίτσας στις Κεραμάτες
Της Ελένης Ηλιοπούλου Την αδιαφορία του Δήμου Αρταίων αναφορικά με τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων καταγγέλλει δημοτικός υπάλληλος ο οποίος επικοινώνησε με το www.zoosos.gr καθώς εδώ και ενάμιση χρόνο κυριολεκτικά παρακαλάει για τη στείρωση μιας…διαβάστε περισσότερα 



