Στηρίξτε μας

Πάτρα: Μοναχός σκότωσε με καραμπίνα σκύλο για να μη φάει τις κότες (βίντεο)

8 Ιανουαρίου 2012 07:41 | Καταγγελίες
Πάτρα: Μοναχός σκότωσε με καραμπίνα σκύλο για να μη φάει τις κότες (βίντεο)

Το μεσημέρι της 7ης Ιανουαρίου ο Νώντας Καλλιακμάνης καθώς εκπαίδευε τον σκύλο του κοντά στην Μονή Ομπλού της Πάτρας είδε έναν μοναχό να βγαίνει από το μοναστήρι και να εκτελεί με καραμπίνα το ζώο.

Σύμφωνα με τον κ. Καλλιακμάνη, που μίλησε στο www.zoosos.gr, αν είδε τον ρασοφόρο να βγαίνει από το μοναστήρι, δεν πρόλαβε όμως να σώσει το ζώο του. Στο σημείο μετά από την καταγγελία του ιδιοκτήτη του ζώου έσπευσε η Αστυνομία, όμως οι μοναχοί είχαν κλειστεί στην μονή. Αστυνομικός πήγε και παρέλαβε το όπλο, για το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπήρχε άδεια.

Ο ιδιοκτήτης του σκυλιού υπέβαλε ήδη μήνυση στο 5ο Αστυνομικό Τμήμα Πάτρας, ενώ παρέμβαση υπήρξε και από φιλοζωική οργάνωση. Εκτιμάται, ότι το γεγονός θα απασχολήσει και τον μητροπολίτη Πατρών, Χρυσόστομο, καθώς είναι γνωστή η ευαισθησία με την οποία αντιμετωπίζει τέτοιου είδους θέματα.

Δείτε εδώ την δήλωση που έκανε ο ιδιοκτήτης του σκυλιού στον δημοσιογράφο Νίκο Αγγελόπουλο του Achaia TV.

Διαβάστε επίσης:

Διαμαρτυρία έξω από την Αρχιεπισκοπή Αθηνών για να τιμωρηθεί ο εκτελεστής - μοναχός

Tagged: , , , , , ,

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr

8 Σχόλια

  1. Ιασωνας Κεκερογλου

    ΛυπΑΜΑΙ ΑΦΟΡΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ.Ομως ο κυριος ιδιοκτητης δεν εχει καμμια δουλεια να πηγαινει για κυνηγι και να σκοτωνει αθωα ζωα,γιατι η ψυχη ειναι ιδια ειτε σε σωμα σκυλου ειτε σε σωμα περδικας.Οι σφαιρες πονανε το ιδιο οταν διαπερνανε ανυποψιαστα κορμακια αθωων ζωων.Αν πηγαινε βολτα τον σκυλο του με τον οδηγο οπως προβλεπει ο νομος,και τον ειχε για κατοικιδιο αυστηρα και μονο,δεν θα ειχε συμβει τιποτα απο αυτα.Οσο για αυτον που σηκωσε οπλο και πυροβολησε σε μια περιοχη που πηγαινουν πλειστοι προσκυνητες ,παιδια,γεροι κτλ,εχω χασει τα λογια μου!

  2. gabriel

    Δεν έχει συναισθήματα αυτός...Δεν είναι πνεύμα!!Μη σκεπτόμενη σάρκα είναι τελικά.Καλά θα κάνει η εκκλησία μας,να τον απομακρύνει χωρίς να αμαυρώνει την αγιοσύνη της!!!Και βεβαίως,να υποστεί τις σχετικές κυρώσεις που του αναλογούν,ώστε να πάψει να πράττει,δίχως να σκέπτεται πρώτα............

  3. Χαραλαμπακης Σταυρος

    ΑΙΣΧΟΣ!!! Δεν προλαβαμε να αποχαιρετισουμε το ρηγα,και να τα καινουργια!Δεν ειμαι και φανατικος της εκκλησιας,με τον τροπο που λειτουργει,παρολο που μεγαλωσα εκει μεσα.Μου εμαθε ομως,να σεβομαι καθε ζωη πανω στη γη.Αυτη,κι ενας εξαιρετικος κυριος που ειχα για δασκαλο,στο δημοτικο.Αυτο το κτηνος δεν εκπροσωπει την εκκλησια.Ουτε ο αλβανος τους αλβανους.Ας ειμαστε ρεαλιστες.Εκπροσωπουν μια κοινωνια σαπια,απο τα θεμελια της,χωρις παιδεια.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ?3 αδικηματα βλεπω....παρανομη οπλοφορια οπλοχρησια θανατωση ζωου.ΕΚΤΕΙΘΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ.ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ Α Μ Ε Σ Α!!!Ο νομος ισχυει για ολους.Ουτε ο κουλουρης δε γλιτωσε!!!

  4. Natasa Dimopoyloy

    as petaksei to raso to paliopartali poy thelei na legete kai monaxos o paliorompas,ntropiazei ton oiko toy theou!eyxomai na ton sygxwresei o theos tipota allo!oi alithinoi monaxoi proseyxonati gia ola ta zwntana plasmata poy yparxoyn sthn gh oxi mono gia ton anthrwpo to oyyyyyyyyy foneiseis aytos o malakas den to didaxthke;;;e;;;;

  5. aygh

    ντροπη και αισχος.τετοιους βαζουν να εκπροσωπουν τον χριστο που διδαξε την αγαπη...αναξιοι προδοτες και φαρισαιοι ολοι.δεν εχουν ουτε τα βασικα προσοντα για να λεγονται ανθρωποι και θελουν να λεγονται και εκπροσωποι του θεου.ουστ ρε..

  6. Angelis Teloudis

    Τωρα αρχησαν και οι αντιπροσωποι του Θεου να δολοφωνουν. Τι να περιμενουμαι τοτε απο τους αλλους ανθρωπους. Δεν βρεισκω λεξεις, για που φτασαμαι μεχρι σημερα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μοιραστείτε

και βοηθήστε κι εσείς!

error: Απαγορεύεται η αντιγραφή περιεχομένου.