Στηρίξτε μας

Έκκληση για σκελετωμένο σκύλο που μαθητές βρήκαν στον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου στην Αργολίδα

27 Απριλίου 2022 08:00 | Καταγγελίες
Έκκληση για σκελετωμένο σκύλο που μαθητές βρήκαν στον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου στην Αργολίδα

Μαθητές του Γενικού Λυκείου Μουζακίου Καρδίτσας στις 16 Απριλίου κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής εκδρομής στον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου εντόπισαν έναν αδέσποτο σκύλο σκελετωμένο.

Καθηγήτρια που συνόδευε τους μαθητές επικοινώνησε με το www.zoosos.gr ζητώντας βοήθεια για το ζώο, το οποίο βρήκαν κοντά στο αρχαίο θέατρο. Όπως μας εξήγησε το σκυλί έκλαιγε και από την πείνα. Δεν μπορούσε να πάρει ούτε τα πόδια του. Οι μαθητές έσπευσαν να δώσουν τροφή στο υποσιτισμένο ζωάκι, το οποίο η φύλακας του χώρου το έβλεπε αλλά αδιαφορούσε.

Σύμφωνα με την καθηγήτρια για τον σκύλο ενημερώθηκε ο Δήμος Επιδαύρου και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος.

Καθώς γνωρίζουμε πως δεν υπάρχει μέριμνα για τα αδέσποτα στις περισσότερες περιοχές του νομού Αργολίδας, όποιος βρίσκεται στην περιοχή ας σπεύσει να βοηθήσει το ζώο, αν και εφόσον το σκυλί περιφέρεται ακόμα εκεί αναζητώντας τροφή για να επιβιώσει.

Δυστυχώς δεν είναι οι πρώτες φορά που επισκέπτες βρίσκουν στον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου εξαθλιωμένο σκυλί. Αυτό βέβαια ουδόλως απασχολεί τους αρμόδιους...

Διαβάστε επίσης:

Αργολίδα: Δεκάδες αδέσποτα σκυλιά και γάτες δηλητηριάστηκαν από φόλες στον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου

Αργολίδα: Έσωσε τον άρρωστο σκύλο που περιφερόταν σκελετωμένος στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου (βίντεο)

Επίδαυρος: Βρήκε το κουτάβι χτυπημένο στο κεφάλι με βγαλμένο το μάτι

Tagged: , , ,

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για όσα συμβαίνουν στα ζώα στην Ελλάδα ενισχύοντας το www.zoosos.gr

0 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μοιραστείτε

και βοηθήστε κι εσείς!

error: Απαγορεύεται η αντιγραφή περιεχομένου.