Δύο νηπιαγωγοί διδάσκουν την αγάπη για τα ζώα στα πιτσιρίκια του Ασπρόπυργου
Δύο γυναίκες νηπιαγωγοί που εργάζονται στο 11ο Νηπιαγωγείο Ασπρόπυργου Αττικής η Ελένη Κουντουρά και η Ελισάβετ Ταουφίκ αποφάσισαν να ενημερώσουν τα πιτσιρίκια για όλα όσα συμβαίνουν και στα αδέσποτα ζώα στην περιοχή τους και αλλού…διαβάστε περισσότερα 



