Νέα ανακοίνωση από τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης μετά το σχετικό «σόου» με τις γάτες στο πρώην αεροδρόμιο
Η χθεσινή ανακοίνωση του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης ότι δήθεν η περισυλλογή (άρα και διάσωση) των αδέσποτων γατιών από τους χώρους του πρώην αεροδρομίου άρχισε διαψεύστηκε μέσα σε μερικές ώρες και έτσι σήμερα πραγματοποιήθηκε συνάντηση…διαβάστε περισσότερα 



