Με φόλες δολοφόνησε σκυλιά στο Νεστόριο Καστοριάς
Μέσω facebook η Ομάδας Προστασίας Αδέσποτων Καστοριάς (Ο.Π.Α.Κ.) έκανε γνωστό στις 30 Μαρτίου ότι τρία σκυλιά δηλητηριάστηκαν με φόλες στο χωριό Νεστόριο. Η Ο.Π.Α.Κ. τονίζει τα εξής για το έγκλημα: «2 νεκρά σκυλιά 1…διαβάστε περισσότερα 



