«Συνυπάρχω»: Ο Δήμος Βόλου συνεχίζει να εγκαταλείπει αδέσποτα εκτός πόλης χωρίς να τηρεί τη νομοθεσία
Το Φιλοζωικό Σωματείο Νέας Αγχιάλου Βόλου «Συνυπάρχω» με μια ακόμα ανακοίνωση του καταγγέλλει τον τρόπο που ο Δήμος Βόλου διαχειρίζεται τα αδέσποτα ζώα και τονίζει και τη μη σύννομη λειτουργία της Πενταμελούς Επιτροπής αλλά και…διαβάστε περισσότερα 



