Τον βρήκε δεμένο σε στύλο στη Λ. Αθηνών - Καβάλας
Η Πάολα Ρεβενιώτη εντόπισε στην Λ. Αθηνών - Καβάλας σήμερα τον σκύλο που βλέπετε στη φωτογραφία. Ήταν δεμένος σ’ έναν στύλο και όπως της εξήγησε ο φορτηγατζής που έδεσε εκεί το ζώο το έκανε για να το σώσει καθώς ήταν τρομαγμένο και έτρεχε ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
διαβάστε περισσότερα



